Konu
Okey - 101 Scripti yazdılırlacak ( hakkarim tarzı )
05-05-2010, 18:46:31
#11
Byfresh
mturkyilmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
banada bu şekilde bir script lazım arkadaşlar özel mesaj ile dönerseniz çok iyi olur.
https://www.r10.net/script-satisi/626...-51-pisti.html
burayı inceleyebilirsiniz....