Konu
Okey - 101 Scripti yazdılırlacak ( hakkarim tarzı )
04-05-2010, 12:45:44
#10
sektortr
Üyeliği durduruldu
50.xxx ve üzeri gibi bir bütçeniz yoksa bu işe girmanizi tavsiye etmem.
İzmirde yazılım firmasıyız. Sözleşmeli olarak işinizi yapabiliriz. 7/24 teknik destek hattımız var.