• 31-10-2009, 10:47:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    palgoro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sebebi msnden konuşma tarzın. uzatmaya gerek yok daha fazla detaya girmeyelim kolay gelsin
    Senin cahilliğin olmasın o? Öyleki hala yazacak birini bulamamışın. 10 liraya aramaya devam et sen
  • 31-10-2009, 10:52:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MrHades adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin cahilliğin olmasın o? Öyleki hala yazacak birini bulamamışın. 10 liraya aramaya devam et sen
    Bak hala uslubun aynı senin düzeleceğin yok. Neden cahilliğim olsun ki? siz bana 100 tl fiyat verdiniz şimdi neden 50 tl oldu ? cahil olan belli. Hala yazacak kişi bulamamışsın diyorsun , okuman yazman yok galiba arkadaşla anlaştım belli bi süre bekledim bi aksilik oldu sanırım kendisine ulaşamıyorum ve konuyu tekrar aktif ettim.
    Yazacak biri çıkar elbet sen benim konuma yazma yeterli.
  • 31-10-2009, 14:15:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    palgoro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak hala uslubun aynı senin düzeleceğin yok. Neden cahilliğim olsun ki? siz bana 100 tl fiyat verdiniz şimdi neden 50 tl oldu ? cahil olan belli. Hala yazacak kişi bulamamışsın diyorsun , okuman yazman yok galiba arkadaşla anlaştım belli bi süre bekledim bi aksilik oldu sanırım kendisine ulaşamıyorum ve konuyu tekrar aktif ettim.
    Yazacak biri çıkar elbet sen benim konuma yazma yeterli.
    Sen olduğunu bilmiyordum. İnsanlardan çok anlamsız şeyler isteyip zaman harcatıp 10TL-20TL vermek ne kadar etik bilmiyorum da, arkadaşında neden dönüş yapmadığı belli sanırım. Neyse bu konuya son mesajımdır senin seviyene inmeyeceğim.
  • 31-10-2009, 18:37:28
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MrHades adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen olduğunu bilmiyordum. İnsanlardan çok anlamsız şeyler isteyip zaman harcatıp 10TL-20TL vermek ne kadar etik bilmiyorum da, arkadaşında neden dönüş yapmadığı belli sanırım. Neyse bu konuya son mesajımdır senin seviyene inmeyeceğim.
    konu sayende nerden nereye geldi, seninle konuşmamızı koyda herks görsün yüksek seviyeli arkadaşım benim. sen bot için detay istedin bende sana anlattım, sen 100 tl dedin ben 100 fazla dedim ve sen ne dedin?
    "al işte ; sizin gibi mallarla ticaret yapılmaz, kes , uza vs. vs" ticaret ahlakına bak. ayrıca 10 - 20 tlye bota yazan yok piyasadan anlamadığın belli, senin yazdığın fiyatın katlarını verdim ben
    yüksek seviyeli arkadaşım sen benim seviyeme düşme. kolay gelsin
  • 31-10-2009, 20:28:07
    #14
    Arkadaş ile anlaşılmıştır.
  • 31-10-2009, 20:31:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kaqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş ile anlaşılmıştır.
    Anlaşma sağlanmıştır botun teslimi sonunda ödeme yapılacaktır.

    devturkeli sorunların varsa inş. kısa sürede halledersin , fakat senden hala haber bekliyorum bana ulaşırsan sevinirim.