Senin cahilliğin olmasın o? Öyleki hala yazacak birini bulamamışın. 10 liraya aramaya devam et sen
Bak hala uslubun aynı senin düzeleceğin yok. Neden cahilliğim olsun ki? siz bana 100 tl fiyat verdiniz şimdi neden 50 tl oldu ? cahil olan belli. Hala yazacak kişi bulamamışsın diyorsun , okuman yazman yok galiba arkadaşla anlaştım belli bi süre bekledim bi aksilik oldu sanırım kendisine ulaşamıyorum ve konuyu tekrar aktif ettim.
Yazacak biri çıkar elbet

sen benim konuma yazma yeterli.