MrHades adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen olduğunu bilmiyordum. İnsanlardan çok anlamsız şeyler isteyip zaman harcatıp 10TL-20TL vermek ne kadar etik bilmiyorum da, arkadaşında neden dönüş yapmadığı belli sanırım. Neyse bu konuya son mesajımdır senin seviyene inmeyeceğim.
konu sayende nerden nereye geldi, seninle konuşmamızı koyda herks görsün yüksek seviyeli arkadaşım benim. sen bot için detay istedin bende sana anlattım, sen 100 tl dedin ben 100 fazla dedim ve sen ne dedin?
"al işte ; sizin gibi mallarla ticaret yapılmaz, kes , uza vs. vs" ticaret ahlakına bak. ayrıca 10 - 20 tlye bota yazan yok piyasadan anlamadığın belli, senin yazdığın fiyatın katlarını verdim ben
yüksek seviyeli arkadaşım sen benim seviyeme düşme. kolay gelsin