Bak hala uslubun aynı senin düzeleceğin yok. Neden cahilliğim olsun ki? siz bana 100 tl fiyat verdiniz şimdi neden 50 tl oldu ? cahil olan belli. Hala yazacak kişi bulamamışsın diyorsun , okuman yazman yok galiba arkadaşla anlaştım belli bi süre bekledim bi aksilik oldu sanırım kendisine ulaşamıyorum ve konuyu tekrar aktif ettim.
Yazacak biri çıkar elbet

sen benim konuma yazma yeterli.
Sen olduğunu bilmiyordum. İnsanlardan çok anlamsız şeyler isteyip zaman harcatıp 10TL-20TL vermek ne kadar etik bilmiyorum da, arkadaşında neden dönüş yapmadığı belli sanırım. Neyse bu konuya son mesajımdır senin seviyene inmeyeceğim.