• 29-08-2009, 05:20:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    googler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm yazıyorum

    Arkadaşımza iş yaptırılmıştır.
  • 29-08-2009, 05:42:27
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımza iş yaptırılmıştır.
    teşekkrler(:
  • 01-09-2009, 03:23:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    googler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkrler(:
    Arkadaşa botu yaptırdık ma yaptırmaz olaydık bot bozuldu 2 gün ortada yoktu msn de yoktu telefon açılmıyor bu ne biçim destek birde destek veriyoruz diyorsunuz. ARKADAŞLAR BU ARKADAŞLA SİZ SİZ OLUN İŞ YAPMAYIN İŞİNİ DÜZGÜN YAPAMAYAN ACEMİNİN BİRİ.
  • 01-09-2009, 04:36:03
    #13
    abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa botu yaptırdık ma yaptırmaz olaydık bot bozuldu 2 gün ortada yoktu msn de yoktu telefon açılmıyor bu ne biçim destek birde destek veriyoruz diyorsunuz. ARKADAŞLAR BU ARKADAŞLA SİZ SİZ OLUN İŞ YAPMAYIN İŞİNİ DÜZGÜN YAPAMAYAN ACEMİNİN BİRİ.

    Bela okumak isterdim de oruç tutcam! Ramazanda böyle yalanlar söylüyorsunuz Allah Hakkınızda En kötüsünü versin İnş.

    botta herhangi bir sorun yok siz db ayarlarını girmeyince otomatik olarak bot kategorileri çekemez. siz nasıl bir insansınız ki bunu böyle çevirerek yazmışsınız....

    işimi iyi yaparım sizin gibi 25-30 tllik adamlardan değilim. Allah Hakkınızda Kötü Olanları Nasip Eylesin inş.
  • 01-09-2009, 08:48:43
    #14
    Üyeliği durduruldu
    abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ne biçim destek
    bkz şikayetim var.
  • 01-09-2009, 17:57:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    googler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bela okumak isterdim de oruç tutcam! Ramazanda böyle yalanlar söylüyorsunuz Allah Hakkınızda En kötüsünü versin İnş.

    botta herhangi bir sorun yok siz db ayarlarını girmeyince otomatik olarak bot kategorileri çekemez. siz nasıl bir insansınız ki bunu böyle çevirerek yazmışsınız....

    işimi iyi yaparım sizin gibi 25-30 tllik adamlardan değilim. Allah Hakkınızda Kötü Olanları Nasip Eylesin inş.

    Abicim ben sana telefonla konuşmlarımızda dedimki ben botlardan vs. anlamam bana hergün otomatik çeksin dedim tamam abi ayarlıcaz dedin. Botu kurdun tamam orada problem yok süper ama bana telefonla görüşmemeizde abi ftp şifrelerini değiştirirsen böyle böyle olur diyebilirdin ayrıca biz sürekli destek veriyoruz bot konusunda dedin ama pazar günü sana full ulşamadım pazarteside ödeme alıcaksın diye bana yazdın bunlar yalan olmayanlar abicim birde bana kalkmış diyorsun pazar günü genelde desek vermem bunları bana en başından söylüyecektin tamammı. Birde bana botumun üstüne yattı diye itrader vermişsin ben senin botunun üstüne yatmadım botunu kullanamadım doğru düzgün işini düzgün yapsaydın olabilcekleri en başından temiz temiz söylerdin şunuda ekleyeyim sana dün dedimki bana o itraderi vermişssin ben altında kalamam hesab nonu ver atayım paranı helal de edeyim dedim. Eğer konuyu uzatacaksan bilki senin çıkarın vardır.

    Şunuda eklemeden duramayacağım;

    Bana dün dediniz ya Ticareti öğrenin siz önce

    Benim ticarette müşterilerime verdiğim 2 kural vardır.

    1 - Müşteri herzaman haklıdır.
    2- Müşteri haksız olduğu durumlarda 1. kural geçerlidir.

    Sana tavsiyem kendine kural edin ve sus.

    Saygılarımla

    Barış Yolcu
  • 01-09-2009, 17:57:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bkz şikayetim var.

    Elinizden geleni ardınıza koymayın beyefendi. Önünüz açık
  • 01-09-2009, 19:23:48
    #17
    Alıntı
    Abicim ben sana telefonla konuşmlarımızda dedimki ben botlardan vs. anlamam bana hergün otomatik çeksin dedim tamam abi ayarlıcaz dedin. Botu kurdun tamam orada problem yok süper ama bana telefonla görüşmemeizde abi ftp şifrelerini değiştirirsen böyle böyle olur diyebilirdin ayrıca biz sürekli destek veriyoruz bot konusunda dedin ama pazar günü sana full ulşamadım pazarteside ödeme alıcaksın diye bana yazdın bunlar yalan olmayanlar abicim birde bana kalkmış diyorsun pazar günü genelde desek vermem bunları bana en başından söylüyecektin tamammı. Birde bana botumun üstüne yattı diye itrader vermişsin ben senin botunun üstüne yatmadım botunu kullanamadım doğru düzgün işini düzgün yapsaydın olabilcekleri en başından temiz temiz söylerdin şunuda ekleyeyim sana dün dedimki bana o itraderi vermişssin ben altında kalamam hesab nonu ver atayım paranı helal de edeyim dedim. Eğer konuyu uzatacaksan bilki senin çıkarın vardır.

    Şunuda eklemeden duramayacağım;

    Bana dün dediniz ya Ticareti öğrenin siz önce

    Benim ticarette müşterilerime verdiğim 2 kural vardır.

    1 - Müşteri herzaman haklıdır.
    2- Müşteri haksız olduğu durumlarda 1. kural geçerlidir.

    Sana tavsiyem kendine kural edin ve sus.

    Saygılarımla
    Bence olayda o kadar buyurulecek bişi yok.
    Anlattimina gore pazar gunu destek verememiş size.
    Olabilir Bu insan robot değilki serverler bilene her zaman hitmt sunamiyor size.
    işin guzeli pazar gunu bide adam hiö bi halt yemicekmi bu işi yapiyor die.

    + Musteri her zaman hakli sozunede karsiyim.
  • 01-09-2009, 21:44:19
    #18
    abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunuda eklemeden duramayacağım;
    Bana dün dediniz ya Ticareti öğrenin siz önce
    Benim ticarette müşterilerime verdiğim 2 kural vardır.
    1 - Müşteri herzaman haklıdır.
    2- Müşteri haksız olduğu durumlarda 1. kural geçerlidir.
    Sana tavsiyem kendine kural edin ve sus.
    Saygılarımla
    Barış Yolcu
    son zamanlarda işten anlamayan müşteriler fazla haklı olmaya başladı.
    yok öyle bir kural! Burda 3 kuruş para veriliyor diye kimse kimseye köle muamalesi yapamaz...