googler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkrler(:
Arkadaşa botu yaptırdık ma yaptırmaz olaydık bot bozuldu 2 gün ortada yoktu msn de yoktu telefon açılmıyor bu ne biçim destek birde destek veriyoruz diyorsunuz. ARKADAŞLAR BU ARKADAŞLA SİZ SİZ OLUN İŞ YAPMAYIN İŞİNİ DÜZGÜN YAPAMAYAN ACEMİNİN BİRİ.