Alıntı
Abicim ben sana telefonla konuşmlarımızda dedimki ben botlardan vs. anlamam bana hergün otomatik çeksin dedim tamam abi ayarlıcaz dedin. Botu kurdun tamam orada problem yok süper ama bana telefonla görüşmemeizde abi ftp şifrelerini değiştirirsen böyle böyle olur diyebilirdin ayrıca biz sürekli destek veriyoruz bot konusunda dedin ama pazar günü sana full ulşamadım pazarteside ödeme alıcaksın diye bana yazdın bunlar yalan olmayanlar abicim birde bana kalkmış diyorsun pazar günü genelde desek vermem bunları bana en başından söylüyecektin tamammı. Birde bana botumun üstüne yattı diye itrader vermişsin ben senin botunun üstüne yatmadım botunu kullanamadım doğru düzgün işini düzgün yapsaydın olabilcekleri en başından temiz temiz söylerdin şunuda ekleyeyim sana dün dedimki bana o itraderi vermişssin ben altında kalamam hesab nonu ver atayım paranı helal de edeyim dedim. Eğer konuyu uzatacaksan bilki senin çıkarın vardır.

Şunuda eklemeden duramayacağım;

Bana dün dediniz ya Ticareti öğrenin siz önce

Benim ticarette müşterilerime verdiğim 2 kural vardır.

1 - Müşteri herzaman haklıdır.
2- Müşteri haksız olduğu durumlarda 1. kural geçerlidir.

Sana tavsiyem kendine kural edin ve sus.

Saygılarımla
Bence olayda o kadar buyurulecek bişi yok.
Anlattimina gore pazar gunu destek verememiş size.
Olabilir Bu insan robot değilki serverler bilene her zaman hitmt sunamiyor size.
işin guzeli pazar gunu bide adam hiö bi halt yemicekmi bu işi yapiyor die.

+ Musteri her zaman hakli sozunede karsiyim.