Arkadaşa botu yaptırdık ma yaptırmaz olaydık bot bozuldu 2 gün ortada yoktu msn de yoktu telefon açılmıyor bu ne biçim destek birde destek veriyoruz diyorsunuz. ARKADAŞLAR BU ARKADAŞLA SİZ SİZ OLUN İŞ YAPMAYIN İŞİNİ DÜZGÜN YAPAMAYAN ACEMİNİN BİRİ.
Bela okumak isterdim de oruç tutcam! Ramazanda böyle yalanlar söylüyorsunuz Allah Hakkınızda En kötüsünü versin İnş.
botta herhangi bir sorun yok siz db ayarlarını girmeyince otomatik olarak bot kategorileri çekemez. siz nasıl bir insansınız ki bunu böyle çevirerek yazmışsınız....
işimi iyi yaparım sizin gibi 25-30 tllik adamlardan değilim. Allah Hakkınızda Kötü Olanları Nasip Eylesin inş.