• 27-06-2009, 01:49:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Games at Miniclip.com - Play Free Games un altındaki Show all games... linkine tıklayınca açılan ve aşağıda ekran görüntüsü olan bir listeyi Wordpress için yapabilecek coder aranıyor.

    YANİ WORDPRESS TEKİ TÜM KONULARI BU ŞEKİLDE LİSTELETECEĞİZ
    1. Renkler tamamen tek renk olabilir kırmızıya gerek yok
    2. Yandaki kategori list de olacak
    3. Yani söylediklerim haricinde ne görüyorsanız onu yapacaksınız.

    İletişim PM.

  • 27-06-2009, 01:58:53
    #2
    Bunun için ustalık gerekmiyor, wp tema yapabildiğinize göre wp'nin kategorilirini alt kategorilerini nasıl aldığınızı da bilirsiniz muhakkak, aşağıdaki kod işinizi görür;
    Alıntı
    <html>
    <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript">
    function hide(id){
    var divObject=document.getElementById(id);
    divObject.style.display="none";
    }
    function show(id){
    var divObject=document.getElementById(id);
    divObject.style.display="block";
    }
    </SCRIPT>
    <body>
    <table><tr><td><a href="javascript:hide('test')">Gizle</a></td><td><a href="javascript:show('test')">Göster</a></td></tr></table>
    <div id="test"><br>Burada hem resim var hem yazı. Burada hem resim var hem yazı Burada hem resim var hem yazı Burada hem resim var hem yazı Burada hem resim var hem yazı Burada hem resim var hem yazı Burada hem resim var hem yazı Burada hem resim var hem yazı</div>
    </body>
    </html>
  • 27-06-2009, 08:26:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben tıklayınca gizlensin tıklayınca gösterilsin demedim. Bu görüntüdeki tabloyu istedim. Miniclipte o tablo kapalı geliyor, istediğim örneği oraya bakıp görmek isteyenler göremez diye o show... butonuna basın dedim. Bendeki tablo hep açık olacak, gizleme koduna ihtiyacım yok.


    Bu tabloyu aynen yapabilecek birisini arıyorum.
  • 27-06-2009, 10:17:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    "Tablonun aynısı yapılacak" !!!.

    Arkadaşlar tablonun aynısını yapmaya gerek yok ) Zaten bu sitede yapılmış.
    Tabii burada anlatmak istediğim yapılacak olan iş anlatılırken çok basit demekle ve yeterli açıklamayı yapmamakla, deteylarını gizlemekle iş basit değil, daha da karmaşık oluyor.

    Tablo yapmak sorun değil, bunu bu siteye giren webmasterların tamamına yakını yapar. üstelik te çok kısa bir sürede. Ama burada sanırım sitenin clonelanması isteniyor. İşi yaptıracak olan arkadaşta yaptıracağı işin ne olduğunu pek anlamadığı için, bilgisi dahilince çok basit deyip basitleştirmeye çalışıyor.

    Bu basit işi kimsenin yapacağını sanmıyorum ))
  • 27-06-2009, 10:23:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    huseyin66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Tablonun aynısı yapılacak" !!!.
    Arkadaşlar tablonun aynısını yapmaya gerek yok ) Zaten bu sitede yapılmış.
    Tabii burada anlatmak istediğim yapılacak olan iş anlatılırken çok basit demekle ve yeterli açıklamayı yapmamakla, deteylarını gizlemekle iş basit değil, daha da karmaşık oluyor.
    Tablo yapmak sorun değil, bunu bu siteye giren webmasterların tamamına yakını yapar. üstelik te çok kısa bir sürede. Ama burada sanırım sitenin clonelanması isteniyor. İşi yaptıracak olan arkadaşta yaptıracağı işin ne olduğunu pek anlamadığı için, bilgisi dahilince çok basit deyip basitleştirmeye çalışıyor.
    Bu basit işi kimsenin yapacağını sanmıyorum ))
    lafı k.çından anlayıp yorum yapmıyor musunuz kendimi kessem az geliyor.sizin engiiiiiiiiiiiiiiiin bilginiz dahilinde tablo=sitenin tamamı olduğu için size göre değil zaten bu iş. siz benim kadar işi bilseniz daha ne be. istediğim sadece alttaki konu listesi, siz kalkmış siteyi klonlamaktan bahsediyorsunuz. benim bilgimin yarısı sende var mıdır acaba çok merak ediyorum??

    yap ta görelim çok kısa bir sürede.

    Sizin gibi lafı anlamadan yazanlar olduğu müddetçe Bu R10 adam olmaz.

    EDİT: Ayrıca detay gizleyerek çakallık yapmak bu çakallığı düşünenlere mahsustur aynen sizin gibi. Detay filan gilediğim yok, söylediğim herşey apaçık ortada. Tablo ile ilgili herşeyi söyledim.
  • 27-06-2009, 10:35:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lafı k.çından anlayıp yorum yapmıyor musunuz
    şahsen mesajınızı okudum. verdiginiz linke de baktım. ne istediginizi yapı olarak anlamadım.

    eksik ifade kurup daha sonrada böyle seviyesiz cümleler kurmak yerine kendi sitenizin adresinide örnek verip üşengeçlik yapmayip daha detaylı mesajlar yazabilirsiniz.

    şahsen mesajınızı küfür içerdiği için rapor ettim
  • 27-06-2009, 10:40:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen mesajınızı okudum. verdiginiz linke de baktım. ne istediginizi yapı olarak anlamadım.
    eksik ifade kurup daha sonrada böyle seviyesiz cümleler kurmak yerine kendi sitenizin adresinide örnek verip üşengeçlik yapmayip daha detaylı mesajlar yazabilirsiniz.
    şahsen mesajınızı küfür içerdiği için rapor ettim
    Ya arkadaş dilediğini dilediğin yere rapor et, Artık bende sinir filan bırakmadı bu millet. Sen buna küfür diyorsan küfür görmemişsin hakkaten.

    O son konular listesini WP ye uyarlayacak birisi aradığım hepsi bu.

    Siz anlamıyorsunuz diye anlattığım açık değil mi oluyor?
  • 27-06-2009, 10:45:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaş dilediğini dilediğin yere rapor et, Artık bende sinir filan bırakmadı bu millet. Sen buna küfür diyorsan küfür görmemişsin hakkaten.
    O son konular listesini WP ye uyarlayacak birisi aradığım hepsi bu.
    Siz anlamıyorsunuz diye anlattığım açık değil mi oluyor?
    3 kişi anlamiyorsa hatayi kendinde aramak lazim. adanalı olarak hiç küfür görmedim zaten :P

    neyse tartışmaya dönüştürüpte seviyesizleşmenin anlamı yok moderatör amcalar zaten konuya el atar. siz bu üslup ve kafa ile forumda çok barınmazsınız zaten
  • 27-06-2009, 10:48:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kişi anlamiyorsa hatayi kendinde aramak lazim. adanalı olarak hiç küfür görmedim zaten :P
    neyse tartışmaya dönüştürüpte seviyesizleşmenin anlamı yok moderatör amcalar zaten konuya el atar. siz bu üslup ve kafa ile forumda çok barınmazsınız zaten
    Daha 6 ay önce foruma üye olmuş birisi olarak diliniz çok uzun. Siz dikkat edin bence, siz kafa görmek istiyorsanız aynaya bakın.