"Tablonun aynısı yapılacak" !!!.
Arkadaşlar tablonun aynısını yapmaya gerek yok

) Zaten bu sitede yapılmış.
Tabii burada anlatmak istediğim yapılacak olan iş anlatılırken çok basit demekle ve yeterli açıklamayı yapmamakla, deteylarını gizlemekle iş basit değil, daha da karmaşık oluyor.
Tablo yapmak sorun değil, bunu bu siteye giren webmasterların tamamına yakını yapar. üstelik te çok kısa bir sürede. Ama burada sanırım sitenin clonelanması isteniyor. İşi yaptıracak olan arkadaşta yaptıracağı işin ne olduğunu pek anlamadığı için, bilgisi dahilince çok basit deyip basitleştirmeye çalışıyor.
Bu basit işi kimsenin yapacağını sanmıyorum

))