"Tablonun aynısı yapılacak" !!!.
Arkadaşlar tablonun aynısını yapmaya gerek yok

) Zaten bu sitede yapılmış.
Tabii burada anlatmak istediğim yapılacak olan iş anlatılırken çok basit demekle ve yeterli açıklamayı yapmamakla, deteylarını gizlemekle iş basit değil, daha da karmaşık oluyor.
Tablo yapmak sorun değil, bunu bu siteye giren webmasterların tamamına yakını yapar. üstelik te çok kısa bir sürede. Ama burada sanırım sitenin clonelanması isteniyor. İşi yaptıracak olan arkadaşta yaptıracağı işin ne olduğunu pek anlamadığı için, bilgisi dahilince çok basit deyip basitleştirmeye çalışıyor.
Bu basit işi kimsenin yapacağını sanmıyorum

))
lafı k.çından anlayıp yorum yapmıyor musunuz kendimi kessem az geliyor.sizin engiiiiiiiiiiiiiiiin bilginiz dahilinde tablo=sitenin tamamı olduğu için size göre değil zaten bu iş. siz benim kadar işi bilseniz daha ne be. istediğim sadece alttaki konu listesi, siz kalkmış siteyi klonlamaktan bahsediyorsunuz. benim bilgimin yarısı sende var mıdır acaba çok merak ediyorum??
yap ta görelim çok kısa bir sürede.
Sizin gibi lafı anlamadan yazanlar olduğu müddetçe Bu R10 adam olmaz.
EDİT:
Ayrıca detay gizleyerek çakallık yapmak bu çakallığı düşünenlere mahsustur aynen sizin gibi. Detay filan gilediğim yok, söylediğim herşey apaçık ortada. Tablo ile ilgili herşeyi söyledim.