3 kişi anlamiyorsa hatayi kendinde aramak lazim. adanalı olarak hiç küfür görmedim zaten :P
neyse tartışmaya dönüştürüpte seviyesizleşmenin anlamı yok moderatör amcalar zaten konuya el atar. siz bu üslup ve kafa ile forumda çok barınmazsınız zaten
Daha 6 ay önce foruma üye olmuş birisi olarak diliniz çok uzun. Siz dikkat edin bence, siz kafa görmek istiyorsanız aynaya bakın.