Codecanyon Benzeri Sitelerde Eticaret Yazılımı?
7
●220
- 22-06-2023, 21:55:34Arkadaşlar e-ticaret sitem için script bakıyorum aslında wp ile çokta güzel bir site kurdum ama sunucu konusunda sürekli sıkıntı yaşıyorum ve site çok yavaş kalıyor. Forumda satılan ücretli scriptlere baktım ama benim için uygun birşey göremedim. Ya tasarımını sevmedim yada özellikleri konusunda eksikler oldu ya da benim ekonomimi çok aştı.. Ayrıca sürekli eklenti vs almak gerekcek derken bir şekilde uygun birşey bulamadım.. Sonra codecanyon'a baktım bir dünya script yazılmış ama Türkiye'de kullanıma uygun ne biliyim iyzico ekleyebileceğim, xml entegrasyonu kullnabileceğim böyle full fonksiyon bir script var mı satılan? Alıyım kurtuluyum bu işten
- 22-06-2023, 22:08:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Valla patron şahsen ben 4 sitemde (hatta 5. si de yolda) Woocommerce Elessi teması kullanıyorum. Sunucum Guzel Hosting de. Avrupa lokasyonlu. LiteSpeed Cache de kurulu. Çatır çatır gayette kullanıyorum. Hem hızlı hemde sorunsuz. Daha önce woodmart kullanmıştım ama Elessi bi harika benim için. 😊zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 22:23:19Elessi woocommerce teması şu an 41 dolar bunu tek domain olarak mı kullanabiliyoruz? Her site için tekrar mı alıyorsunuz.OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 22:24:18bende lisanslı porto be betheme var ikiside işimi çözmüyor aslında portoyu çok seviyorum ama kodlaması çok kötü sanırım aşırı yavaş kalıyor.. Ellessi güzelmiş yazdım bir kenara eğer script bulamazsam onu da değerlendirebilirim..OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
standart lisans tek domainlik hocam ama bir lisansın varsa çokta sorun olmaz biraz uğraşırsın 10 dk ama güncellersin hepsiniwpgear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
etikliği tartışılır o ayrı
- 22-06-2023, 22:35:10Yapımcısıyla anlaşmam var. Direk iletişimdeyim sürekli kendisiyle. Codecanyondan önce güncellemeleri bile alıyorum. Cüzi de olsa her domain başına ücret ödüyorum tabi ki. Ama domain lisanslama gibi birşey yok. Sonuçta emek var.zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 23:22:39Ben genelde presta ve wordpress kullanıyorum.
Presta bende daha stabil ve hızlı çalışıyor sadece eklentileri pahalı. Xml sorunu olmasa sizin gibi diğer yazılımlarada şans vermek isterdim normalde ama bizde xml şart. İçinde xml import modülü ile gelen bir yazılım bulursanız benide bilgilendirin 😄 - 23-06-2023, 13:39:24Bri tane iyzico bir tane paytr desteği olan gördüm hocam sadece.. zaten beklediğimin aksine çok az seçenek var.. Walla yeterince mali kaynağım olsa sıfırdan e-ticaret yazılımı yazdırır ikas gibi firmaların çalışma mantığı ile ancak herkesten kat kat ucuza kiralarım.. Üstelik yok alt paket yok üst paket diye de uğraşmam full fonksiyon tek bir paket.. Ama ciddi kaynak gerektiren işler bunlar..SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle