Valla patron şahsen ben 4 sitemde (hatta 5. si de yolda) Woocommerce Elessi teması kullanıyorum. Sunucum Guzel Hosting de. Avrupa lokasyonlu. LiteSpeed Cache de kurulu. Çatır çatır gayette kullanıyorum. Hem hızlı hemde sorunsuz. Daha önce woodmart kullanmıştım ama Elessi bi harika benim için. 😊
bende lisanslı porto be betheme var ikiside işimi çözmüyor aslında portoyu çok seviyorum ama kodlaması çok kötü sanırım aşırı yavaş kalıyor.. Ellessi güzelmiş yazdım bir kenara eğer script bulamazsam onu da değerlendirebilirim..
Elessi woocommerce teması şu an 41 dolar bunu tek domain olarak mı kullanabiliyoruz? Her site için tekrar mı alıyorsunuz.
standart lisans tek domainlik hocam ama bir lisansın varsa çokta sorun olmaz biraz uğraşırsın 10 dk ama güncellersin hepsini

etikliği tartışılır o ayrı