bende lisanslı porto be betheme var ikiside işimi çözmüyor aslında portoyu çok seviyorum ama kodlaması çok kötü sanırım aşırı yavaş kalıyor.. Ellessi güzelmiş yazdım bir kenara eğer script bulamazsam onu da değerlendirebilirim..
standart lisans tek domainlik hocam ama bir lisansın varsa çokta sorun olmaz biraz uğraşırsın 10 dk ama güncellersin hepsini

etikliği tartışılır o ayrı
Yapımcısıyla anlaşmam var. Direk iletişimdeyim sürekli kendisiyle. Codecanyondan önce güncellemeleri bile alıyorum. Cüzi de olsa her domain başına ücret ödüyorum tabi ki. Ama domain lisanslama gibi birşey yok. Sonuçta emek var.