merhaba arkadaslar... bi sinema sitesi kurmak istiyorum ve tasarım bilgim bu konuda biraz yetersiz kalıyo.. o yuzden tasarımı bi arkadasa yaptırmak istiyorum... bastan soyleyim tasarım benim icin cok cok cok onemli.. web 20 css tasarım olucak ama ne cok fazla abartı olacak ne de cok fazla basit olacak.. yeteri kadar yani.. sitenin İÇERİĞİ yani icinde olacaklar sinema.com » Ana Sayfa daki gibi.. bakın tasarım aynı olsın demiyorum.. sadece icindekiler hemen hemen aynı olacak...
dediim gibi SADECE tasarım...
tasarım konusunda referansı olan kisilerle calısmak istiyorum...
odeme konusunda kesinlikle sıkıntı olmaz.. %50 iş basında kalanı da bitiminde verilir.
bu arada ucuk fiyatlarla gelmeyin lütfen.. bi firmaya sordum 2.500 ytl dedi... sadece tasarıma.... 2500 ytl yi sen bana ver 2 tane datacenter kuriyim sana... yok artık yani.. neyse arkadaslar... pm lerinizi bekliyorum.. iş aceledir
TASARIM yaptırılacaktır... acil
8
●516
- 30-11-2008, 23:58:30Üyeliği durduruldu
- 01-12-2008, 00:22:21Üyeliği durdurulduPm attım, olumlu yada olumsuz dönüşüm yaparsanız sevinirim.
- 02-12-2008, 11:59:372500 ytl yi sen bana ver 2 tane datacenter kuriyim sana
gerçekten kurabilir misin
?
- 02-12-2008, 12:03:09ne alakaZehiRBoaRd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

eğer ki firma hakkıyla yapacaksa işi fiyat gayette normaldir 2500 YTL , fiyat verecek olan tasarımcılardan düşük fiyat almak için kurduğunuz bu cümle biraz garip ve saçma olmuş bence
kaldı ki 2500 YTL ye DATACENTER da kurdunuz takdire şayan
- 02-12-2008, 13:40:082500 YTL ye DC yi kim kurmuş gösterebilri misn?zmrlnht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2008, 20:00:09Merhaba arkadaşlar. Free lance çalışarak Asp alışveriş scripti hazırlattırmak istiyorum. İlgili webmaster arkadaşların ( msn ) karahansavas@hotmail.com adresini eklemeleri ve benimle ( savaş karahan ) temas kurmalarını rica ediyorum.
- 10-12-2008, 20:58:57Üyeliği durdurulduyok artık ya... o kadar sey yazmısım oaraya gidip de o 2 kelimeye mi taktınız kafayı???
yok kurabilir misin yok yapar mısın.. dikkat ederseniz konunun ÖZÜ O DEĞİL benim tasarım isteğim.... ne yapmaya calıstıgınızı anlamıyorum ki sizin... 2.500 ytl bi tasarım icin BENCE oldukca fazla. o yuzden de oyle yazdım yani hemen artislenmeye ne gerek war? olaya bak ya.. hey allahım....
?
