yok artık ya... o kadar sey yazmısım oaraya gidip de o 2 kelimeye mi taktınız kafayı???
yok kurabilir misin yok yapar mısın.. dikkat ederseniz konunun ÖZÜ O DEĞİL benim tasarım isteğim.... ne yapmaya calıstıgınızı anlamıyorum ki sizin... 2.500 ytl bi tasarım icin BENCE oldukca fazla. o yuzden de oyle yazdım yani hemen artislenmeye ne gerek war? olaya bak ya.. hey allahım....