merhaba arkadaslar... bi sinema sitesi kurmak istiyorum ve tasarım bilgim bu konuda biraz yetersiz kalıyo.. o yuzden tasarımı bi arkadasa yaptırmak istiyorum... bastan soyleyim tasarım benim icin cok cok cok onemli.. web 20 css tasarım olucak ama ne cok fazla abartı olacak ne de cok fazla basit olacak.. yeteri kadar yani.. sitenin İÇERİĞİ yani icinde olacaklar sinema.com » Ana Sayfa daki gibi.. bakın tasarım aynı olsın demiyorum.. sadece icindekiler hemen hemen aynı olacak...
dediim gibi SADECE tasarım...
tasarım konusunda referansı olan kisilerle calısmak istiyorum...
odeme konusunda kesinlikle sıkıntı olmaz.. %50 iş basında kalanı da bitiminde verilir.
bu arada ucuk fiyatlarla gelmeyin lütfen.. bi firmaya sordum 2.500 ytl dedi... sadece tasarıma.... 2500 ytl yi sen bana ver 2 tane datacenter kuriyim sana... yok artık yani.. neyse arkadaslar... pm lerinizi bekliyorum.. iş aceledir