• 07-10-2008, 14:11:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar

    Kac gündür bir istedigim türde bir resim yükleme + paylasim scripti yazacak bir vatanadas bulamadim.

    Bir cok kisi ile görüstüm, kimisi daha kodlamayi yeni ögrenmis xxxx$ istiyor kimisi araba sattigini sanip xx.xxx$ istiyor. Tamam serbest piyasadir herkes istedigini yazabilir, emeginin degerini o olarak görebilir ama el-insaf yani

    Neyse, simdi arkadaslar.

    Script bir nevi flickr Clone'u olacak.
    Web 2.0 tarzi tasarim olarak sade ve kullanisli bir script bekliyorum. Eger böyle bir site yapmayi göze alabilecek olan varsa. Detaylari pm yolu ile konusabiliriz.
    Programlama dili: PHP
    Database türü: MySQL

    Not: Bütceniz nedir diye sormayin, scriptin degerince bütcemiz vardir
  • 07-10-2008, 14:13:30
    #2
    inş bulursun xxxx gibi rakamlar istiorlar gerçekten. sana tavsiye. vbulletin ile bu işi yapman vbulletini doğru şekilde kullanırsan tam istediğin şeyleri yapabilir.
  • 07-10-2008, 14:16:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Simdi xxxx istemelerine birsey demiyorumda. Adama web 2.0 diyorum, abi o dili ögrenemedim ama bilen arkadaslar var yardim ederler diyor

    vBulletin cok ters aslinda ya. 0 dan elden gecirilmesi lazim yani.
    Önerin icin tesekkürler
  • 07-10-2008, 14:19:34
    #4
    ben vb lisans almaktansa sıfırdan bir temayla uğraşıyorum Fotoğraf Sanatçılarının Sanal Sergi Noktası hala uğraşmaktayım 4 5 yer kaldı yapılması gereken.

    ben snn dediğin şeyin aynısıyla uğraştığımdan vbulletin diorum sana gerçekten.çok güzel şeyler yapılabiliyor.Ve sıfırdan yapmana gerek yok sadece tasarımı yaptırıp uygun modülleri kendine göre değiştirceksin
  • 07-10-2008, 14:24:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aslinda haklisin ama cogu programlamaci script editing isine sicak bakmiyor, ki bence haklilar zaten.

    Bu arada o wordpress temasi gercekten güzel ve kullanisli.
    Ama ciddi bir proje oldugu icin 0'dan script yazdirmak daha mantikli.
  • 07-10-2008, 14:26:05
    #6
    neyse sende haklısın sana ii şanslar.
  • 07-10-2008, 14:38:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tesekkürler, hadi programlamaci arkadaslar nerdesiniz yahu
  • 07-10-2008, 17:07:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Konu kilitlenebilir, cok sükür bir arkadasla anlasabildik.