Simdi xxxx istemelerine birsey demiyorumda. Adama web 2.0 diyorum, abi o dili ögrenemedim ama bilen arkadaslar var yardim ederler diyor

vBulletin cok ters aslinda ya. 0 dan elden gecirilmesi lazim yani.
Önerin icin tesekkürler