ben vb lisans almaktansa sıfırdan bir temayla uğraşıyorum
Fotoğraf Sanatçılarının Sanal Sergi Noktası hala uğraşmaktayım 4 5 yer kaldı yapılması gereken.
ben snn dediğin şeyin aynısıyla uğraştığımdan vbulletin diorum sana gerçekten.çok güzel şeyler yapılabiliyor.Ve sıfırdan yapmana gerek yok sadece tasarımı yaptırıp uygun modülleri kendine göre değiştirceksin