• 04-09-2008, 02:13:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükemmel bir taasrımcı değilim , sistem kodlarım ama akokom tasarımı beğendi ve bencede güzel oldu
    Fırsatlar elinizin altında... beta hali. Sunucuyu 10 dk once actı arkadaş.
    cache yok gibi cache kurun ki her girdiğimizde bot çalışmasın öyle daha sağlıklı olur hemde kasmaz

    baltalamak değil amacım sadece bir öneri
  • 04-09-2008, 02:16:11
    #11
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cache yok gibi cache kurun ki her girdiğimizde bot çalışmasın öyle daha sağlıklı olur hemde kasmaz
    baltalamak değil amacım sadece bir öneri
    tamam ama sistem botlu diğer sitelerden otomatik çekiyor oyüzden yavaş açılıyor.

    eşzamanlı veri çekiyor.
  • 04-09-2008, 02:23:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam ama sistem botlu diğer sitelerden otomatik çekiyor
    yani 30 dk ya bir güncellese daha iyi olur her dk her ziyaretçi girdiğinde bot çalışırsa ilerde yüksek hitlerde cpu dayanmaz band dayanmaz
  • 04-09-2008, 02:32:05
    #13
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani 30 dk ya bir güncellese daha iyi olur her dk her ziyaretçi girdiğinde bot çalışırsa ilerde yüksek hitlerde cpu dayanmaz band dayanmaz

    arkadaş eş zmanlı istedi
  • 04-09-2008, 12:09:56
    #14
    Merhabalar : Konu temizlenmistir , satis engellemeye yonelik mesaj atilan uyeliklere gerekli cezai islem uygulanir.

    iyi calismalar.