bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cache yok gibi cache kurun ki her girdiğimizde bot çalışmasın öyle daha sağlıklı olur hemde kasmaz
baltalamak değil amacım sadece bir öneri
tamam ama sistem botlu diğer sitelerden otomatik çekiyor oyüzden yavaş açılıyor.

eşzamanlı veri çekiyor.