Mükemmel bir taasrımcı değilim , sistem kodlarım ama
akokom tasarımı beğendi ve bencede güzel oldu
Fırsatlar elinizin altında... beta hali. Sunucuyu 10 dk once actı arkadaş.
cache yok gibi cache kurun ki her girdiğimizde bot çalışmasın öyle daha sağlıklı olur hemde kasmaz
baltalamak değil amacım sadece bir öneri