• 01-08-2015, 21:10:26
    #1
    Altyapımız opencart

    E-ticaret sitemize bayilik paneli yazdırmak istiyorum.

    Sistemimiz tam olarak bu şekilde işlemekte ;

    https://www.r10.net/satis-ortakligi/1...e-kazanin.html

    Bayi müşterisinin adresini yazıyor ve biz gönderiyoruz daha sonra bayiye manuel ödeme yapıyoruz.

    Yazdırılacak scripte ;

    Bayi girdiğinde üst tarafta Gold yada Bronz bayi olduğunu görebilecek.
    Gönderdikleri kargo tarafımızda sisteme teslim oldu diye düştüğünde aradaki karı bakiyesine eklenecek ve bakiye yi çek butonu yer alacak.

    Bayilerimizin sitemize hesap no larını kaydedebilecek.

    Bayilerin sipariş şekli ; Gönderilecek müşterinin kargo adresi telefon numarası Gönderilecek tutar olarak girebilecek.

    Çok kişiden fiyat aldım. En uygun fiyatı aramaktayım. Açıkcası ortada yazılımcıyım diye gezen birçok arkadaş işi yarım bıraktı.

    Hızlı ve ucuz bir şekilde tekliflerinizi pm olarak bekliyorum..


    Skype : saataksesuar.com
  • 01-08-2015, 22:35:46
    #2
    Skype Ekledim Görüşelim
  • 02-08-2015, 14:13:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşi ucuza kapatmaya çalışırsanız zaten yarım kalması muhtemeldir
  • 14-08-2015, 10:09:58
    #4
    Buhara25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi ucuza kapatmaya çalışırsanız zaten yarım kalması muhtemeldir
    Burada bir çok arkadaş yazılımcıyım diye geçiniyor.

    Ben işi ucuza kapatmaya çalışmıyorum. En uygun teklifi verene yaptırmaya çalışıyorum doğal olarak. Tabiki işe hakkından daha çok yada çok daha az teklif vermeyeceğim.

    Lakin biri kalkmış bana 5000bin TL teklif veriyor. Diğeri 300 TL teklif veriyor.

    Adam İlan açıyor. Aynı gün ilanını İş Alımı Günceldir diye 2 defa güncelliyor.

    Skpye tan konuşuyorum. Hocam elim çok dolu en az 2 hafta sonraya başlayabilirim. Hemen başla diyorsanız ekstra 300 TL eklerim diyor.

    Kimse kusura bakmasın, millet yolacak tavuk arıyor...
  • 14-08-2015, 12:07:13
    #5
    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada bir çok arkadaş yazılımcıyım diye geçiniyor.

    Ben işi ucuza kapatmaya çalışmıyorum. En uygun teklifi verene yaptırmaya çalışıyorum doğal olarak. Tabiki işe hakkından daha çok yada çok daha az teklif vermeyeceğim.

    Lakin biri kalkmış bana 5000bin TL teklif veriyor. Diğeri 300 TL teklif veriyor.

    Adam İlan açıyor. Aynı gün ilanını İş Alımı Günceldir diye 2 defa güncelliyor.

    Skpye tan konuşuyorum. Hocam elim çok dolu en az 2 hafta sonraya başlayabilirim. Hemen başla diyorsanız ekstra 300 TL eklerim diyor.

    Kimse kusura bakmasın, millet yolacak tavuk arıyor...
    Bu konuda sizde haklısınız biliyorum diye iş alıp insanların projesini yarım brakan birsürü sözde yazılımcı arkadaşımız var
  • 14-08-2015, 12:10:30
    #6
    Buhara25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda sizde haklısınız biliyorum diye iş alıp insanların projesini yarım brakan birsürü sözde yazılımcı arkadaşımız var
    Hatta şöyle söyleyeyim. İlk işi verdiğim arkadaş 100 TL çarpıp gitti. Ve r10 da tanınan bilinen bir yazılımcı. Sırf ortağımın hatrına şikayet konusu açmadım. Daha önce çok çalışmışlar. Ne telefonuna cevap verdi nede geri döndü.
  • 14-08-2015, 22:29:54
    #7
    pm gönderildi