Bu konuda sizde haklısınız biliyorum diye iş alıp insanların projesini yarım brakan birsürü sözde yazılımcı arkadaşımız var
Hatta şöyle söyleyeyim. İlk işi verdiğim arkadaş 100 TL çarpıp gitti. Ve r10 da tanınan bilinen bir yazılımcı. Sırf ortağımın hatrına şikayet konusu açmadım. Daha önce çok çalışmışlar. Ne telefonuna cevap verdi nede geri döndü.