Buhara25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi ucuza kapatmaya çalışırsanız zaten yarım kalması muhtemeldir
Burada bir çok arkadaş yazılımcıyım diye geçiniyor.

Ben işi ucuza kapatmaya çalışmıyorum. En uygun teklifi verene yaptırmaya çalışıyorum doğal olarak. Tabiki işe hakkından daha çok yada çok daha az teklif vermeyeceğim.

Lakin biri kalkmış bana 5000bin TL teklif veriyor. Diğeri 300 TL teklif veriyor.

Adam İlan açıyor. Aynı gün ilanını İş Alımı Günceldir diye 2 defa güncelliyor.

Skpye tan konuşuyorum. Hocam elim çok dolu en az 2 hafta sonraya başlayabilirim. Hemen başla diyorsanız ekstra 300 TL eklerim diyor.

Kimse kusura bakmasın, millet yolacak tavuk arıyor...