Efkan bey sizin bunları açıklamanız güzel olmuş.
Banın bana da yıllar öncesinden biri getirdi bir emlak scripti verdi. Buna baya zaman oluyor. Al hocam ben yaptımda ilgilenemiyorum düzenle sen satarsın dedi bizim de 3 katlı mekan var altında kalmadık tabii
Neyse aradan baya zaman geçti biri benden emlak scripti istedi bende gösterdim bana demesinmi bu emlak200 scripti ücretsiz dağıtılıyor bu diye, ben deli oldum ama iş işten geçmişti ve ben bunu bir kaç yere satacekken demo bölümünde öylece bıraktım ve satışını yapmadım artık. Nede olsa bana veren uyanık bunu editlemiş basitçe kendi adını eklemiş bize kakalamış. Başkasının emeği olan bir şeyi nasıl satalım biz.
Hala demolarımda duruyordur öylece editlediğim hali ile ama duruyor işte. İnşallah böylelerinden bir gün temelli olarak kurtuluruz. Benim de scriptlerimden çaldılar ama ben direk müdahaleyi koydum gerekli resmi işleri yaptım. Senin de gerekli resmi işleri yapmanı tavsiye ederim kardeşim...