hocam keşke satış yetkilisiyiz diye yazsaydın ozaman. direk bunları görüp ve scriptin başkasına ait olduğunu bilip kimse helal olsun yazmazdı ama sen satış yetkilisiyiz gibi belirtseydin bizde hayırlı satışlar derdik başka bir şeye gerek yok yani.