• 06-12-2013, 19:08:33
    #1
    Merhaba ;

    PHP alt yapısı olan haber yazılımı arıyorum. Tercihim hazır bitmiş yazılımlardır.

    Seo uyumlu , sitemaps , özellikleride istiyorum.

    Ayrıca hazırlamış olduğum temayı haber yazılımı satan kişinin yazılıma uygulamasını istiyorum. (Tema htmk css olarak verilecektir.)

    Daha önce http://nethaberyazilimi.com/ daki arkadaşlara email gönderdim soruda sordum cvp vermediler.

    Buna benzer bir script arıyorum.

    PM olarak demo yazılım adresi,
    İstenen ücret
    Tema uygulama ücretini yazınız.
  • 06-12-2013, 19:39:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderildi.
  • 06-12-2013, 21:34:48
    #3
    Sıfırdan yazdırmayı düşünmüyorum arkadaşlar. Birde scriptin altında kocaman Newhaber scripti gibi yazıların olmasınıda istemiyorum.
  • 06-12-2013, 22:49:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, zenrog haber premium tavsiye ederim
    www.zenrog.com
    r10 da konusu mevcut, fiyatı 399 tl dir
  • 06-12-2013, 23:23:26
    #5
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, zenrog haber premium tavsiye ederim
    www.zenrog.com
    r10 da konusu mevcut, fiyatı 399 tl dir
    Çok beğenmedim hocam. Sistem çok yavaş zaten. 100mbit nette 1 dakikada açıyor Teşekkür ederim tavsiye için.
  • 07-12-2013, 00:01:25
    #6
    Merhaba. Henüz tamamlamaya fırsatım olmadı ama istenen detayların yoğnluğuna göre 3gün - 1hafta arasında teslim edebilirim.

    http://www.medyabit.com

    Sayfalarda boş görünen kısımlar, mevcut haliyle panelden her ana bölüm için ayrı ayrı düzenlenebilmekte (html bilgisi gerekli).

    http://www.medyabit.com/fotogaleri/h...awrence+kanada

    bu urlde panelden içerik eklenebilen alanlar gri arkaplanla gösterilmiştir (her ana kısım için 15 alan). Her ana kısım için ayrı ayrı genel css tanımları ve javascript kodları eklenebildiği gibi, her haber için de ayrı ayrı düzenlenebilir.

    Fiyat istediğiniz özelliklere göre değişecektir. İlgilenirseniz pm lütfen.
  • 07-12-2013, 03:06:03
    #7
    Teşekkür ederim. Aramaya devam ediyorum.
  • 07-12-2013, 17:07:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    qpaylas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok beğenmedim hocam. Sistem çok yavaş zaten. 100mbit nette 1 dakikada açıyor Teşekkür ederim tavsiye için.
    sistem yavaş olmaz, sunucu amerikada gayet doğaldır, kolay gelsin