Konu
Haber Yazılımı
06-12-2013, 21:34:48
#3
qpaylas
Sıfırdan yazdırmayı düşünmüyorum arkadaşlar. Birde scriptin altında kocaman Newhaber scripti gibi yazıların olmasınıda istemiyorum.