qpaylas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok beğenmedim hocam. Sistem çok yavaş zaten. 100mbit nette 1 dakikada açıyor Teşekkür ederim tavsiye için.
sistem yavaş olmaz, sunucu amerikada gayet doğaldır, kolay gelsin