• 13-09-2013, 15:41:06
    #1
    Bi arkadaşıma gerekli olan ve sadece 3 ürün satılacak, haftalık olarak bu ürünler değişecek bir e-ticaret scripti aramaktayım. Forumda aradım ama 3 lü değilde tekli scriptler buldum. Arkadaşım araştırmış başka yerlerde 200-300 TL gibi rakamlar verilmiş bende r10 da arayayım dedim.

    Elinde olan satan varsa bana demo link ve ücreti ile PM atabilirmi.
    (NOT: Kesinlikle scripti satıcı arkadaş kuracak ayarlayacak neyse ücreti verilecek. )
  • 13-09-2013, 16:29:52
    #2
    konu yeri burasi degil..... bi bakarsan bir ton arkadasimiz var istediginize cevap verecek..
  • 13-09-2013, 16:44:39
    #3
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu yeri burasi degil..... bi bakarsan bir ton arkadasimiz var istediginize cevap verecek..
    Sakin ol şampiyon neresi konunun yeri acaba ? Alışveriş bölümünede bi bak istersen ordada PS2 arayan var, Script aradığım içinde yeri burası değilmi sence ? zaten forumu aradım bulamadım
  • 13-09-2013, 17:09:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi arkadaşıma gerekli olan ve sadece 3 ürün satılacak, haftalık olarak bu ürünler değişecek bir e-ticaret scripti aramaktayım. Forumda aradım ama 3 lü değilde tekli scriptler buldum. Arkadaşım araştırmış başka yerlerde 200-300 TL gibi rakamlar verilmiş bende r10 da arayayım dedim.

    Elinde olan satan varsa bana demo link ve ücreti ile PM atabilirmi.
    (NOT: Kesinlikle scripti satıcı arkadaş kuracak ayarlayacak neyse ücreti verilecek. )
    www.firmasistemleri.org/tekurun isteğinize göre düzenleyebilirim.
  • 13-09-2013, 17:28:31
    #5
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.firmasistemleri.org/tekurun isteğinize göre düzenleyebilirim.
    PM atılmıstır.
  • 13-09-2013, 17:34:19
    #6
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin ol şampiyon neresi konunun yeri acaba ? Alışveriş bölümünede bi bak istersen ordada PS2 arayan var, Script aradığım içinde yeri burası değilmi sence ? zaten forumu aradım bulamadım
    Arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.
    Hitap şeklinizide kınıyorum.
    Burası sadece script satış alanıdır eğer forumu dikkatli bir şekilde kullanıyor olsaydınız konunun yeririnin Ücretli Tasarım işleri yada Ücretli Script istek bölümü olduğunu anlardınız.

    Konu report.

    Saygılarımla.
  • 13-09-2013, 17:38:04
    #7
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.
    Hitap şeklinizide kınıyorum.
    Burası sadece script satış alanıdır eğer forumu dikkatli bir şekilde kullanıyor olsaydınız konunun yeririnin Ücretli Tasarım işleri yada Ücretli Script istek bölümü olduğunu anlardınız.

    Konu report.

    Saygılarımla.
    Ben o bölümü hiç fark edemedim report edin hocam siz. teşekkür ederim bilgi içinde.


    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.firmasistemleri.org/tekurun isteğinize göre düzenleyebilirim.
    Netmaster hocamla %90 anlaşılma aşamasındadır konu kapanabilir. Teşekkürler PM atan arkadaşlara.
  • 13-09-2013, 18:17:26
    #8
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin ol şampiyon neresi konunun yeri acaba ? Alışveriş bölümünede bi bak istersen ordada PS2 arayan var, Script aradığım içinde yeri burası değilmi sence ? zaten forumu aradım bulamadım
    Bir sey demedim ..hitap seklinde guzel begendim..yakisir sana 858 tane mesajinida gordum..demekki bosuna dolanip durmussun forumda..iyi calismalar..
    (baskasi hatali konu acmissa sende acmak zorunda degilsin)ilgili yere acsaydin daha kolay sorununu halledersin diye dusunmustum.ben forum bekciside degilim moderatorde