Bi arkadaşıma gerekli olan ve sadece 3 ürün satılacak, haftalık olarak bu ürünler değişecek bir e-ticaret scripti aramaktayım. Forumda aradım ama 3 lü değilde tekli scriptler buldum. Arkadaşım araştırmış başka yerlerde 200-300 TL gibi rakamlar verilmiş bende r10 da arayayım dedim.
Elinde olan satan varsa bana demo link ve ücreti ile PM atabilirmi.
(NOT: Kesinlikle scripti satıcı arkadaş kuracak ayarlayacak neyse ücreti verilecek. )
Sadece 3 ürün satılacak, e-ticaret scripti aramaktayım
10
●677
- 13-09-2013, 16:44:39Sakin ol şampiyon neresi konunun yeri acaba ? Alışveriş bölümünede bi bak istersen ordada PS2 arayan var, Script aradığım içinde yeri burası değilmi sence ? zaten forumu aradım bulamadımatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2013, 17:09:54Üyeliği durdurulduwww.firmasistemleri.org/tekurun isteğinize göre düzenleyebilirim.SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2013, 17:34:19Arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hitap şeklinizide kınıyorum.
Burası sadece script satış alanıdır eğer forumu dikkatli bir şekilde kullanıyor olsaydınız konunun yeririnin Ücretli Tasarım işleri yada Ücretli Script istek bölümü olduğunu anlardınız.
Konu report.
Saygılarımla. - 13-09-2013, 17:38:04Ben o bölümü hiç fark edemedim report edin hocam siz. teşekkür ederim bilgi içinde.senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netmaster hocamla %90 anlaşılma aşamasındadır konu kapanabilir. Teşekkürler PM atan arkadaşlara.NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-09-2013, 18:17:26Bir sey demedim ..hitap seklinde guzel begendim..yakisir sana 858 tane mesajinida gordum..demekki bosuna dolanip durmussun forumda..iyi calismalar..SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(baskasi hatali konu acmissa sende acmak zorunda degilsin)ilgili yere acsaydin daha kolay sorununu halledersin diye dusunmustum.ben forum bekciside degilim moderatorde - 13-09-2013, 19:48:57