senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.
Hitap şeklinizide kınıyorum.
Burası sadece script satış alanıdır eğer forumu dikkatli bir şekilde kullanıyor olsaydınız konunun yeririnin Ücretli Tasarım işleri yada Ücretli Script istek bölümü olduğunu anlardınız.

Konu report.

Saygılarımla.
Ben o bölümü hiç fark edemedim report edin hocam siz. teşekkür ederim bilgi içinde.


NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www.firmasistemleri.org/tekurun isteğinize göre düzenleyebilirim.
Netmaster hocamla %90 anlaşılma aşamasındadır konu kapanabilir. Teşekkürler PM atan arkadaşlara.