Arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.
Hitap şeklinizide kınıyorum.
Burası sadece script satış alanıdır eğer forumu dikkatli bir şekilde kullanıyor olsaydınız konunun yeririnin
Ücretli Tasarım işleri yada
Ücretli Script istek bölümü olduğunu anlardınız.
Konu report.
Saygılarımla.
Ben o bölümü hiç fark edemedim report edin hocam siz. teşekkür ederim bilgi içinde.
Netmaster hocamla %90 anlaşılma aşamasındadır konu kapanabilir. Teşekkürler PM atan arkadaşlara.