Tartışma yapmayalım birbirimize destek olalım.
Eminim arkadaş art niyet olmadan bu şekilde konuşma şekli kullanıyor biz sadece yanlış olduğunu kendine bildirdik ve gayet mütevazı bir şekilde karşılık verdi.
Birbirimizden güç almalıyız. Saygı ve sevgilerimle.
Sadece 3 ürün satılacak, e-ticaret scripti aramaktayım
10
●677
- 13-09-2013, 20:35:49

