asp script yazabilecek varmı " paralı " acil lazım
4
●941
- 19-06-2006, 23:32:32arkadaşlar öncelikle phpbb3 tam sürümü çıktı mı? ben çıkmadı biliyorum.çıktı ise de tr dil dosyası mevcut mu ?
sonrada phpbb 2.0.21 kullanıcam....
bunun için HIZLI MESAJLAŞMA EKLENTİSİ lazım...(yazılan mesajın altında hemen yazım kutucuğunun olması,vbluettin dekiler gibi)
DOĞUM GÜNÜ EKLENTİSİ
İSTATİSTİKLER EKLENTİSİ
varsa daha güzel eklentiler.benimle paylaşırsanız sevinirim..... - 19-06-2006, 23:57:48phpBB 3 Tam surum henuz cikmadi Beta daha TR dil dosyasi www.phphbbturkey.com tarafindan hazirlaniyor betaya gore hazir durumda tam surum cikinca ona gore ayarlanip sunulacaktir.
Hizli Mesaj icin: http://www.phpbbhacks.com/download/586
Dogum Gunu icin: http://www.phpbbturkey.com/post-47.html#47
Digerleri icin www.phpbbturkey.com
- 20-06-2006, 00:13:14hemen bakıyorum furkaned...gerçekten çok teşekkürler....
bu arada mesajımı yollamadan önce,hızlı mesaj eklentisini indirdim de.ordaki dosyalar hazırlanmamış diil mi ?
yane ben ingilizce kelimler içinde we php kodları içinde boğuşacak mıyım
asp olsa ne ise de :P
hadi gerek yok.o hazır de
yine de çok teşekkürler.bi bakayım hemen bunlara....
