arkadaşlar öncelikle phpbb3 tam sürümü çıktı mı? ben çıkmadı biliyorum.çıktı ise de tr dil dosyası mevcut mu ?

sonrada phpbb 2.0.21 kullanıcam....
bunun için HIZLI MESAJLAŞMA EKLENTİSİ lazım...(yazılan mesajın altında hemen yazım kutucuğunun olması,vbluettin dekiler gibi)

DOĞUM GÜNÜ EKLENTİSİ
İSTATİSTİKLER EKLENTİSİ

varsa daha güzel eklentiler.benimle paylaşırsanız sevinirim.....