hemen bakıyorum furkaned...gerçekten çok teşekkürler....

bu arada mesajımı yollamadan önce,hızlı mesaj eklentisini indirdim de.ordaki dosyalar hazırlanmamış diil mi ?
yane ben ingilizce kelimler içinde we php kodları içinde boğuşacak mıyım
asp olsa ne ise de :P
hadi gerek yok.o hazır de

yine de çok teşekkürler.bi bakayım hemen bunlara....