Twitter'da askıya alınan hesaplar hakkında...
18
●15.782
- 07-12-2012, 15:50:49hesabın ne için askıya alındığı önemli, genelde çok takip yaparsan alınır yada başkasının kimliğine bürünme yada spam ama ne olursa olsun genelde açılır ne kadar sürer minumum 2 gün maksümum 5 7 gün, bir hesap kaç kere kapanıp açılır 2 3 4 kere
2 3 4 sefer kapatılıp tekrar açılan hesaplarım oldu, bir tanesinin açılması bir ay sürmüştü yılmadım 3 günde 1 mail attım ve tekrar açıldı..
yapmanız gereken https://support.twitter.com/forms/ge...opic=suspended buradaki formu doldurup yollayın ve hesap hangi mailinize kayıtlı ise forumu gönderdiğinizde size bir mail gelecek o gelen maile türkçe veya ingilizce hesabımın açılmasını istiyorum bundan sonra kurallarınıza göre kullanıcam iyi çalışmalar falan yazın gönderin ve 2 6 gün bekleyin açılır. - 07-12-2012, 17:27:20bu formu biliyorum. İkisi ingilizce, toplam 3 mail attım. pazar günü askıya alınmıştı, hala bekliyorum ama gönderilen maillere cevap yazmamıştım. bir de öyle deneyelim, inşaAllah açılır.oCCann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler. - 07-12-2012, 17:51:48altın kural o zaten size gelen maili mutlaka cevaplamanız gerekiyor yoksa açılmaz..Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2012, 13:18:44Twitter'ın gönderdiği maile gönderdiğim cevaptan sonra gelen mesaj şöyle:
Yani diyor ki, probleminizi çözdük. Eğer çözülmediğini düşünüyorsanız, bu maile cevap yazın diyor. Problem çözülmediği halde, çözdük demişler.Alıntı
Böyle bir cevap alan oldu mu? - 08-12-2012, 13:24:35Üyeliği durdurulduBenim hesabım iki kere askıya alındı peşpeşe... ikisinde de açtırdım
sağolsunlar anlayışla karşıladılar
Fazla takipten kapandı iki seferde de. Deneme yanılma yapıyordum da... Fakat yeniden açıldığında takipçi sayısında düşüş yaşanmıyor. Bir saat içerisinde takipçileriniz yeniden görünecektir uyarısı gelse de 10 dk içinde falan tüm takipçiler ekleniyor tekrardan...
- 08-12-2012, 15:44:11Askıya alındı yazısına tıklayınca şu sayfa çıkıyor:bberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://support.twitter.com/groups/3...unt-suspension
------
aslında bu olay, yazdığım bi uygulamadan dolayı geldi başıma. şuan uygulama da çalışmıyor.
aynı şekilde problem yaşayanlar onun da cevabını verirse çok faydalı bir konu olacak.
hesabınız açıldıktan sonra, uygulamanızı kullanmaya devam edebiliyor musunuz?
2 3 4 sefer kapatılıp tekrar açılan hesaplarım oldu, bir tanesinin açılması bir ay sürmüştü yılmadım 3 günde 1 mail attım ve tekrar açıldı..
Fazla takipten kapandı iki seferde de. Deneme yanılma yapıyordum da... Fakat yeniden açıldığında takipçi sayısında düşüş yaşanmıyor. Bir saat içerisinde takipçileriniz yeniden görünecektir uyarısı gelse de 10 dk içinde falan tüm takipçiler ekleniyor tekrardan...