hesabın ne için askıya alındığı önemli, genelde çok takip yaparsan alınır yada başkasının kimliğine bürünme yada spam ama ne olursa olsun genelde açılır ne kadar sürer minumum 2 gün maksümum 5 7 gün, bir hesap kaç kere kapanıp açılır 2 3 4 kere

2 3 4 sefer kapatılıp tekrar açılan hesaplarım oldu, bir tanesinin açılması bir ay sürmüştü yılmadım 3 günde 1 mail attım ve tekrar açıldı..
yapmanız gereken
https://support.twitter.com/forms/ge...opic=suspended buradaki formu doldurup yollayın ve hesap hangi mailinize kayıtlı ise forumu gönderdiğinizde size bir mail gelecek o gelen maile türkçe veya ingilizce hesabımın açılmasını istiyorum bundan sonra kurallarınıza göre kullanıcam iyi çalışmalar falan yazın gönderin ve 2 6 gün bekleyin açılır.
bu formu biliyorum. İkisi ingilizce, toplam 3 mail attım. pazar günü askıya alınmıştı, hala bekliyorum ama gönderilen maillere cevap yazmamıştım. bir de öyle deneyelim, inşaAllah açılır.
teşekkürler.