• 07-12-2012, 11:57:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Iptal
  • 07-12-2012, 13:03:29
    #2
    ılk askıya alındıgınde ertesı gun acıyolar bazen hemen
  • 07-12-2012, 15:50:49
    #3
    hesabın ne için askıya alındığı önemli, genelde çok takip yaparsan alınır yada başkasının kimliğine bürünme yada spam ama ne olursa olsun genelde açılır ne kadar sürer minumum 2 gün maksümum 5 7 gün, bir hesap kaç kere kapanıp açılır 2 3 4 kere 2 3 4 sefer kapatılıp tekrar açılan hesaplarım oldu, bir tanesinin açılması bir ay sürmüştü yılmadım 3 günde 1 mail attım ve tekrar açıldı..

    yapmanız gereken https://support.twitter.com/forms/ge...opic=suspended buradaki formu doldurup yollayın ve hesap hangi mailinize kayıtlı ise forumu gönderdiğinizde size bir mail gelecek o gelen maile türkçe veya ingilizce hesabımın açılmasını istiyorum bundan sonra kurallarınıza göre kullanıcam iyi çalışmalar falan yazın gönderin ve 2 6 gün bekleyin açılır.
  • 07-12-2012, 17:27:20
    #4
    oCCann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabın ne için askıya alındığı önemli, genelde çok takip yaparsan alınır yada başkasının kimliğine bürünme yada spam ama ne olursa olsun genelde açılır ne kadar sürer minumum 2 gün maksümum 5 7 gün, bir hesap kaç kere kapanıp açılır 2 3 4 kere 2 3 4 sefer kapatılıp tekrar açılan hesaplarım oldu, bir tanesinin açılması bir ay sürmüştü yılmadım 3 günde 1 mail attım ve tekrar açıldı..

    yapmanız gereken https://support.twitter.com/forms/ge...opic=suspended buradaki formu doldurup yollayın ve hesap hangi mailinize kayıtlı ise forumu gönderdiğinizde size bir mail gelecek o gelen maile türkçe veya ingilizce hesabımın açılmasını istiyorum bundan sonra kurallarınıza göre kullanıcam iyi çalışmalar falan yazın gönderin ve 2 6 gün bekleyin açılır.
    bu formu biliyorum. İkisi ingilizce, toplam 3 mail attım. pazar günü askıya alınmıştı, hala bekliyorum ama gönderilen maillere cevap yazmamıştım. bir de öyle deneyelim, inşaAllah açılır.

    teşekkürler.
  • 07-12-2012, 17:51:48
    #5
    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu formu biliyorum. İkisi ingilizce, toplam 3 mail attım. pazar günü askıya alınmıştı, hala bekliyorum ama gönderilen maillere cevap yazmamıştım. bir de öyle deneyelim, inşaAllah açılır.

    teşekkürler.
    altın kural o zaten size gelen maili mutlaka cevaplamanız gerekiyor yoksa açılmaz..
  • 08-12-2012, 13:18:44
    #6
    Twitter'ın gönderdiği maile gönderdiğim cevaptan sonra gelen mesaj şöyle:

    Alıntı
    Hi there!

    You've got an open support ticket and it's been awhile since we've heard from you. Hopefully this means your issue has been resolved; we're closing this ticket in hopes that it's true. If it's not, please respond to this email to reopen the ticket and confirm that the issue is not yet resolved.
    Yani diyor ki, probleminizi çözdük. Eğer çözülmediğini düşünüyorsanız, bu maile cevap yazın diyor. Problem çözülmediği halde, çözdük demişler.

    Böyle bir cevap alan oldu mu?
  • 08-12-2012, 13:24:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Benim hesabım iki kere askıya alındı peşpeşe... ikisinde de açtırdım sağolsunlar anlayışla karşıladılar Fazla takipten kapandı iki seferde de. Deneme yanılma yapıyordum da... Fakat yeniden açıldığında takipçi sayısında düşüş yaşanmıyor. Bir saat içerisinde takipçileriniz yeniden görünecektir uyarısı gelse de 10 dk içinde falan tüm takipçiler ekleniyor tekrardan...
  • 08-12-2012, 14:08:01
    #8
    cozduk dıyorlarsa cozmuslerdır. profıle gırın ordanda ayarlara bı sekme cıkıyor onları tıkleyıp guvenlık kodunu yazın acılıyor. eger ayarlarda cıkmıyorsa askıya alındı yazan yerıe tıklayın orada cıkar
  • 08-12-2012, 15:44:11
    #9
    bberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cozduk dıyorlarsa cozmuslerdır. profıle gırın ordanda ayarlara bı sekme cıkıyor onları tıkleyıp guvenlık kodunu yazın acılıyor. eger ayarlarda cıkmıyorsa askıya alındı yazan yerıe tıklayın orada cıkar
    Askıya alındı yazısına tıklayınca şu sayfa çıkıyor:
    https://support.twitter.com/groups/3...unt-suspension


    ------

    aslında bu olay, yazdığım bi uygulamadan dolayı geldi başıma. şuan uygulama da çalışmıyor.
    aynı şekilde problem yaşayanlar onun da cevabını verirse çok faydalı bir konu olacak.

    hesabınız açıldıktan sonra, uygulamanızı kullanmaya devam edebiliyor musunuz?