Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu formu biliyorum. İkisi ingilizce, toplam 3 mail attım. pazar günü askıya alınmıştı, hala bekliyorum ama gönderilen maillere cevap yazmamıştım. bir de öyle deneyelim, inşaAllah açılır.

teşekkürler.
altın kural o zaten size gelen maili mutlaka cevaplamanız gerekiyor yoksa açılmaz..