Twitter hesaplarımın sürekli kısıtlanması.
5
●108
- 21-01-2025, 12:37:06Merhaba kendi çapımda konsept hesaplar yaratıp hesapları kasıyoruz arkadaşlarımızla, 4 arkadaşta totalde 40 hesaba sahibiz birbirimiz aynı posta rt attığında 4 5 günde bir tüm hesaplara robot testi çözdürüp hesaptan atıyor. Şimdi de 3 gün 0 saat verdi.. Bu kısıtlamaları yememek için bir taktik mevcut mudur ? Tüm hesaplarda telefon numarası var ama yine de yiyoruz
- 21-01-2025, 12:53:28Sürekli aynı cihaz ve aynı IP'den bir sürü hesaba girdiğiniz için oluyor. Sorununuzu tamamen çözer mi bilmiyorum ama Proxy kullanın
- 21-01-2025, 12:54:56bir kaç tane arkadaş birbirinze rt atmadan önce günde 1 tane post girin dedi bu bir fayda olur mu ?keremsener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2025, 13:04:32hesaplar bot görünümünden çıkmış olur ama aynı IP'den 10 hesaba gireceğiniz için bence bir faydası olmaz yine kısıtlama yersinizefoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2025, 13:06:1640 hesap 4 kişi için nasıl bir çözüm verebilirsiniz telefondan giriyoruz sadecekeremsener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2025, 13:08:00Proxy. Benim hesap açma botum var ilk başlarda proxy kullanmadan açıyordum hesaplar sizinki gibi kısıtlama yiyordu. Sonra proxy kullanmaya başladım sorun kalmadı. Ama telefondan nasıl çözersiniz bilmiyorum maalesefefoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle