• 21-01-2025, 12:37:06
    #1
    Merhaba kendi çapımda konsept hesaplar yaratıp hesapları kasıyoruz arkadaşlarımızla, 4 arkadaşta totalde 40 hesaba sahibiz birbirimiz aynı posta rt attığında 4 5 günde bir tüm hesaplara robot testi çözdürüp hesaptan atıyor. Şimdi de 3 gün 0 saat verdi.. Bu kısıtlamaları yememek için bir taktik mevcut mudur ? Tüm hesaplarda telefon numarası var ama yine de yiyoruz
  • 21-01-2025, 12:53:28
    #2
    Sürekli aynı cihaz ve aynı IP'den bir sürü hesaba girdiğiniz için oluyor. Sorununuzu tamamen çözer mi bilmiyorum ama Proxy kullanın
  • 21-01-2025, 12:54:56
    #3
    keremsener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli aynı cihaz ve aynı IP'den bir sürü hesaba girdiğiniz için oluyor. Sorununuzu tamamen çözer mi bilmiyorum ama Proxy kullanın
    bir kaç tane arkadaş birbirinze rt atmadan önce günde 1 tane post girin dedi bu bir fayda olur mu ?
  • 21-01-2025, 13:04:32
    #4
    efoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kaç tane arkadaş birbirinze rt atmadan önce günde 1 tane post girin dedi bu bir fayda olur mu ?
    hesaplar bot görünümünden çıkmış olur ama aynı IP'den 10 hesaba gireceğiniz için bence bir faydası olmaz yine kısıtlama yersiniz
  • 21-01-2025, 13:06:16
    #5
    keremsener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaplar bot görünümünden çıkmış olur ama aynı IP'den 10 hesaba gireceğiniz için bence bir faydası olmaz yine kısıtlama yersiniz
    40 hesap 4 kişi için nasıl bir çözüm verebilirsiniz telefondan giriyoruz sadece
  • 21-01-2025, 13:08:00
    #6
    efoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 hesap 4 kişi için nasıl bir çözüm verebilirsiniz telefondan giriyoruz sadece
    Proxy. Benim hesap açma botum var ilk başlarda proxy kullanmadan açıyordum hesaplar sizinki gibi kısıtlama yiyordu. Sonra proxy kullanmaya başladım sorun kalmadı. Ama telefondan nasıl çözersiniz bilmiyorum maalesef