Merhaba kendi çapımda konsept hesaplar yaratıp hesapları kasıyoruz arkadaşlarımızla, 4 arkadaşta totalde 40 hesaba sahibiz birbirimiz aynı posta rt attığında 4 5 günde bir tüm hesaplara robot testi çözdürüp hesaptan atıyor. Şimdi de 3 gün 0 saat verdi.. Bu kısıtlamaları yememek için bir taktik mevcut mudur ? Tüm hesaplarda telefon numarası var ama yine de yiyoruz