40 hesap 4 kişi için nasıl bir çözüm verebilirsiniz telefondan giriyoruz sadece
Proxy. Benim hesap açma botum var ilk başlarda proxy kullanmadan açıyordum hesaplar sizinki gibi kısıtlama yiyordu. Sonra proxy kullanmaya başladım sorun kalmadı. Ama telefondan nasıl çözersiniz bilmiyorum maalesef