Selam hocalarım,
GT ile kastığım bir hesap var twitter canı sıkıldıkça 3 günlük engel atıp duruyor bu sorunu nasıl çözebilirim var mıdır fikri olan
Engel Sorunu Çözümü
4
●74
- 17-04-2023, 09:36:48Takiplerin arasına 5 er dakıka koyarak dermisin eğer devam ederse 10 dk olarak düzenle bakalım 3g atacak mı , birde rtleri de mınımum 1-2 dk aralıklarla yapmayı deneMonargda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi forumlar.. - 17-04-2023, 09:47:00Sacmalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RT atmıyorum zaten daha çok fav atıyorum ama ard arda tabi onlara ara koyayim takipte ise 20-30 kişi takip edip bırakıyorum 15-30 dakika sonra müsait oldukça yeniden takip ediyorum - 17-04-2023, 09:49:56Takipte ve fav da sorun cıkar , sen takiplerin arasına 2 sey dakıka koyarak yap , takipten cıkma işlemini gün sonuna veya en az 1 saat aralıklarla yap , takip edip takipten cıkma süpheli algılanıyor favlarla beraber muhtemelen , dediğim şekilde yaparsan sorun kalmaz , bende eskiden psotlu gt gruplarındaydım hiç engel yemiyordumMonargda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2023, 09:55:23Daha çıkma yapmadım şuan 2227 takip ediyorum 471 takipçi var 2 haftalık falan hesapSacmalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle