RT atmıyorum zaten daha çok fav atıyorum ama ard arda tabi onlara ara koyayim takipte ise 20-30 kişi takip edip bırakıyorum 15-30 dakika sonra müsait oldukça yeniden takip ediyorum
Takipte ve fav da sorun cıkar , sen takiplerin arasına 2 sey dakıka koyarak yap , takipten cıkma işlemini gün sonuna veya en az 1 saat aralıklarla yap , takip edip takipten cıkma süpheli algılanıyor favlarla beraber muhtemelen , dediğim şekilde yaparsan sorun kalmaz , bende eskiden psotlu gt gruplarındaydım hiç engel yemiyordum