Selam hocalarım,
GT ile kastığım bir hesap var twitter canı sıkıldıkça 3 günlük engel atıp duruyor bu sorunu nasıl çözebilirim var mıdır fikri olan
Takiplerin arasına 5 er dakıka koyarak dermisin eğer devam ederse 10 dk olarak düzenle bakalım 3g atacak mı , birde rtleri de mınımum 1-2 dk aralıklarla yapmayı dene
iyi forumlar..