• 08-12-2020, 12:55:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bir müşterimin firması için aldığım 2 adet twitter hesabı askıya alındı ve kullanıcı adları bizim için çok önemliydi. Cuma günü twittera bir mail attım fakat hala ger dönüş olmadı. Hesaplarda profil resmi, arkadaşlık takip mesaj vb hiç bişey yoktu. Sadece açtık ve kullanıcı adını alıp bıraktık. Ücretli veya ücretsiz yardım edebilecek arkadaşlar var mı?
  • 08-12-2020, 12:57:57
    #2
    Kurumsal PLUS
    hocam cevap gelene kadar bekleyin tekrar şikayet etmeyin çöp olur hesap gelen cevaba göre ya açılır ya da tekrar şikayet etmeniz gerekir
  • 08-12-2020, 13:02:32
    #3
    kentinyeni23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam cevap gelene kadar bekleyin tekrar şikayet etmeyin çöp olur hesap gelen cevaba göre ya açılır ya da tekrar şikayet etmeniz gerekir
    Tamam hocam teşekkür ederim cevap için beklemekten başka çare yok sanırım.
  • 08-12-2020, 13:04:12
    #4
    Kurumsal PLUS
    oguzh4nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam teşekkür ederim cevap için beklemekten başka çare yok sanırım.
    evet hocam twitter bu son türkiye ile olaylarından sonra askıyı çok arttırdı . Ve tek çözzüm yoluda şikayet edip beklemek
  • 08-12-2020, 15:08:00
    #5
    Herhangi bir ihlal nedeniyle mi alındı? Sebeb gösterildi mi?
  • 08-12-2020, 17:40:49
    #6
    Trendmark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir ihlal nedeniyle mi alındı? Sebeb gösterildi mi?
    Yok hocam sadece hesabı açtık ne kimseyi ekledik ne kimseyi takip ettik hiç bişey yapmadık yani
  • 08-12-2020, 17:56:41
    #7
    Aldığınız uyarı mesajını bana gönderir misin
  • 22-12-2020, 18:24:13
    #8
    benimde hesabım askıya alındı, problemi çözebilecek var mı ?
  • 22-12-2020, 22:04:49
    #9
    Bu aralar twitter sapıttı önüne gelen hesabı askıya alıyor.
    Twit atmaya hatta giriş yapmaya korkuyor herkes